Vraag & Antwoord


Wat kan ik doen als iets stuk is? 


Veel gestelde vragen

Onze aanpak is erop gericht om te begrijpen wat u nodig heeft en om praktische oplossingen te bieden. Van persoonlijk advies tot praktische hulp.


Wat te doen bij een defecte LED-spot?

Bestellen:
Bestelt u alstublieft de nieuwe LED-spot online bij ons. Mocht u de link niet kunnen vinden, dan mailen wij u de link met de juiste LED-spot. Kies bij betaling voor bankoverschrijving en noteer: Betalen niet van toepassing in verband met garantie.

Melden
Stuur ons een e-mail met de melding dat u een defecte LED-spot heeft die u graag wilt laten ophalen. Vermeld in de e-mail uw contactgegevens, Voornaam, Achternaam, Factuuradres, Afleveradres, Afhaaladres, Telefoonnummer


Ophalen:
Wij zullen ervoor zorgen dat DHL de defecte LED-spot ophaalt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de defecte LED-spot in een doosje te doen en er een A4’tje bij te voegen met:

  • Uw contactgegevens
  • De vermelding dat dit een defecte LED-spot is
  • Het woord Garantie

 

Belangrijk:

In 99% van de gevallen valt uw defecte LED-spot onder garantie, aangezien de meeste LED-spots bij ons een garantieperiode van 5 jaar hebben (in sommige gevallen 3 jaar).Wij streven naar 100% klanttevredenheid en zorgen ervoor dat het probleem volledig onder garantie wordt opgelost.


Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor u klaar!

Wat zijn de transportkosten?

De transport kosten zijn gratis indien u meer dan 100 euro besteld

Hoe werkt Try before you Buy?

Als u na 1 maand niet tevreden bent kunt u uw geld terug krijgen

Kan ik ook contant betalen?

U kunt bij ons contant betalen zowel bij brengen al zelf afhalen.

Hoe zit dat met Kelvin en CRI waardes?

Bij Art of Light, onderdeel van Gruppo Corso helpen wij u graag met de keuze van uw lamp. Hierbij moet gelet worden op de Kelvin en CRI waardes. Via deze link ziet u  wat dit inhoud en aan de hand van voorbeelden kunt u de lamp kiezen die bij uw omgeving past.