Vraag & Antwoord
Wat kan ik doen als iets stuk is?
Veel gestelde vragen
Onze aanpak is erop gericht om te begrijpen wat u nodig heeft en om praktische oplossingen te bieden. Van persoonlijk advies tot praktische hulp.
Wat kan ik doen als iets stuk is?
Onze aanpak is erop gericht om te begrijpen wat u nodig heeft en om praktische oplossingen te bieden. Van persoonlijk advies tot praktische hulp.
Bestellen:
Bestelt u alstublieft de nieuwe LED-spot online bij ons. Mocht u de link niet kunnen vinden, dan mailen wij u de link met de juiste LED-spot. Kies bij betaling voor bankoverschrijving en noteer: Betalen niet van toepassing in verband met garantie.
Melden
Stuur ons een e-mail met de melding dat u een defecte LED-spot heeft die u graag wilt laten ophalen. Vermeld in de e-mail uw contactgegevens, Voornaam, Achternaam, Factuuradres, Afleveradres, Afhaaladres, Telefoonnummer
Ophalen:
Wij zullen ervoor zorgen dat DHL de defecte LED-spot ophaalt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de defecte LED-spot in een doosje te doen en er een A4’tje bij te voegen met:
Belangrijk:
In 99% van de gevallen valt uw defecte LED-spot onder garantie, aangezien de meeste LED-spots bij ons een garantieperiode van 5 jaar hebben (in sommige gevallen 3 jaar).Wij streven naar 100% klanttevredenheid en zorgen ervoor dat het probleem volledig onder garantie wordt opgelost.
Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor u klaar!
De transport kosten zijn gratis indien u meer dan 100 euro besteld
Als u na 1 maand niet tevreden bent kunt u uw geld terug krijgen
U kunt bij ons contant betalen zowel bij brengen al zelf afhalen.
Bij Art of Light, onderdeel van Gruppo Corso helpen wij u graag met de keuze van uw lamp. Hierbij moet gelet worden op de Kelvin en CRI waardes. Via deze link ziet u wat dit inhoud en aan de hand van voorbeelden kunt u de lamp kiezen die bij uw omgeving past.